diumenge, 4 de març del 2012

Estimats Taurons:

Ja fa molts dies que volia comunicar-me amb vosaltres amb l'ordinador i finalment ho he aconseguit però.... no patiu també us deixaré a la classe les cartetes que tan us agraden i que de seguida descobriu ! A través del bloc podreu dir-me tot el que volgueu i tan aviat com sigui possible sortiré del meu amagatall i us contestaré des de l'ordinador que tingui més a prop....
Per cert l'altra dia vaig veure com jugàveu amb els cartronets de les frases del llibre i ho veu fer molt bé, reconeixeu tots els sentits!!
Ara he de marxar..... ja es fa de nit i vull descansar, escriviu al bloc estaré molt content de poder contestar-vos.

Pèbili.

82 comentaris:

  1. Respostes
    1. Moltes gràcies, és un casal molt antic i ple de misteris que ja us aniré explicant, la propera vegada escriu qui ets i així ens podrem fer amics.Bona nit.
      Pèbili

      Elimina
  2. Hola Pèbili! m'agrada molt la teva casa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé la meva casa agrada molt a tothom, ja us aniré explicant tot el que hi passa...la propera vegada digue'm qui ets que ens podrem fer amics.Adéu, marxo ràpid a sopar alguna cosa i a dormir al meu amagatall de la classe taurons.
      Pèbili.

      Elimina
  3. Hola Pèbili, tot el que fem amb tu és molt divertit i misteriós.
    Adéu.

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies m'agrada molt fer nous amics, escriu el teu nom. Adéu
    Pèbili.

    ResponElimina
    Respostes
    1. em dic nerea i vull se la teva amiga

      i ans upsarem molt be i jugarem molt

      Elimina
    2. Hola Nerea, és clar que serem bons amics i ja ens ho estem passant molt bé,per cert com han anat les vacances?
      Adéu
      Pèbili

      Elimina
  5. ola soc el max liartefet moltes vromes a la silvia vuiser amic teu.
    adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Max Liarte, sí faig moltes bromes a la Sylvia, el seu taller de plàstica m'agrada molt, a la nit jugo amb els pinzells i els pots de pintura..Ara he de marxar, adéu.
      Pèbili

      Elimina
  6. hola pebilivui se amic teu amd dic marti
    magrada la teva casa adeu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Martí, estic molt content que t'agradi el casalot tan antic on jo vivia abans de venir a la vostra escola.Ja som bons amics i encara ens queden moltes coses divertides per fer...
      Adéu
      Pèbili

      Elimina
    2. com ans fagis unaltrae bromete et dire que ets una
      pastanaga marti.

      Elimina
    3. Hola Martí ja saps que jo sóc molt bromista, sóc un follet divertit i trapella, no sóc una pastanaga peró ei les pastanagues m'agraden moltíssim, adéu!
      Pèbili.

      Elimina
    4. Hola pebili no puc anar a la escola. Per que estic malalt i tinc molts mocs.marti.

      Elimina
    5. Hola pebili quan anem a informatice no vui que em fagis unaltre brumeta. Jo et
      Dire que tuets un bruixot.marti.

      Elimina
    6. Hola Martí ja he vist que ja estas curat de l'encostipat i ja pots venir a l'escola, que bé m'agrada molt veure com treballes i també com jugues amb els teus amics.A per cert jo no sóc un bruixot, no sé fer trucs de màgia, jo sóc un follet entremeliat...Adéu
      Pèbili.

      Elimina
  7. hola pebili vui se amic teu soc la sofia.
    magrada la teba casa adeu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sofia, estic content que t'agradi el casalot antic on vivia abans de venir a la vostra escola.Ja som bons amics i encara ens queden moltes coses per fer...Adéu.
      Pèbili

      Elimina
  8. ola pebili am dic chaima i vui se la teva amiga e bit la teba foto i ma agradat molt es britat que li fellas moltes bromes a la silbia magrada molt la teva casa i ma agradat molt pebili tens pares buenu adeu am tinc que anar adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Chaima, jo sóc un follet però és clar també tinc pares i molts amics follets.Ara he de marxar a sopar, torna a escriure'm que m'ha agradat molt.
      Pèbili

      Elimina
  9. ola soc el joan una cosa feias moltes bromes a
    la silbia aui es el cumple de la meba jarmana
    marada la bosra casa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Joan,sí m'agarada fer bromes a la Sylvia i jugar amb tot el que té al taller de plàstica,ja saps que sóc molt trapella. Per cert ja vaig veure que va ser l'aniversari de la teva germana i que tot va anar molt bé,...
      Ara marxo a passejar per l'escola no hi ha ningú i puc fer entremeliadures,adéu.
      Pèbili

      Elimina
  10. ola pebili am dic sara i bull se amiga.
    i parce fellas tntas bromas a la silbia

    adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sara, ja som bons amics i encara ens queden moltes coses per fer i... més bromes a la Sylvia..Adéu
      Pèbili

      Elimina
    2. hola pebili ja se ce fas moltas bromas.
      i tu ets una patata

      Elimina
    3. ola pebili tastimo molt sara

      Elimina
    4. Hola Sara jo també us estimo molt a tots, per cert m'agraden molt les patats fregides,fins aviat.
      Pèbili.

      Elimina
  11. ola pebili cuan madexas alejandro

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Alejandro, gràcies d'escriure'm,ja veig que tot el treball que feu de mesurar t'agrada molt i fins i tot vols saber quan mesuro jo, oi? Jo mai m'he mesurat però no et preocupis que aviat ho faré i et contestaré.
      Adéu vaig a sopar.
      Pèbili.

      Elimina
  12. ola pebili vui se el teu amic

    emdic marc adeu tinc de tanca el urdinado .adeu .











    marc magrada la teva casa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marc, estic content que t'agradi el casalot on vivia abans de venir a la vostra escola, com han anat les vacances? Adéu
      Pèbili

      Elimina
    2. itu ets una ansalada de patatas marc .

      Elimina
    3. Hola Marc ja saps que sóc bromista i trapella però no sóc bruixot, no tinc escombra màgica, per cert m'agraden molt les amanides de patates com dius molt bé tu. Fins aviat.
      Pèbili.

      Elimina
  13. Hola ja amb cuneixas soc el joan. pebili quin cognom
    tens? se xiula.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Joan,gràcies d'escriure'm,saps jo no tinc cognom,sóc un follet especial, em dic només Pèbili.
      Marxo a sopar adéu i gràcies.

      Elimina
    2. pebili lla as cunajem es un palot i tambe es un

      blumista ja ja ja

      Elimina
    3. Hola Joan, tu sí que ets un bromista, adéu.
      Pèbili

      Elimina
  14. arnau ola pebili las cosas ce fem amtu son mol xulas pebili adeu pebili fins un atra arnau

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Arnau, estic content que t'agradin les coses que feu amb mí, i ara encara en farem de més divertides.Fins aviat
      Pèbili

      Elimina
  15. ola pebili madic maria tu pebeli tu megas can peses maria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Maria,jo peso poquet ja saps que com tots els follets sóc petit però molt belluguet i eixerit,fins aviat.
      Pèbili

      Elimina
    2. ola pebili maric maria vax anar por evetura mejas sumaja. maria .

      Elimina
    3. Hola Maria quina aventura més divertida anar a port aventura ja vaig veure que estaves molt contenta quan ho vas explilcar, fins aviat.Pèbili.

      Elimina
  16. hola soc al unaiceestasfen pevili astas miran la estasmiranlatele ceestasmenjanpoma platan pera mandarina astasmalal

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Unai ara vaig a sopar que tinc molta gana i després aniré a dormir al meu amagatall de la vostra classe taurons.Adéu fins aviat.
      Pèbili

      Elimina
    2. ola pebili tastimumol tens al baret dafurmatxa .

      Elimina
    3. Hola Unai jo també us estimo molt a tots, a per cert el meu barret no es de formatge, tu sí que ets bromista...adéu.
      Pèbili.

      Elimina
  17. ola soc samuelqstfnqstmajanqespesaeesrtamaltas,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Samuel, estic content que m'escriguis però recorda de separar les paraules sinó no puc respirar bé quan llegeixo.Ara estic molt bé i vaig a sopar,adéu.
      Pèbili.

      Elimina
  18. ola pebili soc la julia tu ce fas par di ba bartita

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Júlia, per divertir-me m'agrada molt fer entremeliadures,buscar nous amagatalls, descobrir escletxes i escoltar el que diuen altres follets...Fins aviat.
      Pèbili.

      Elimina
    2. ola pebili soc la julia jug am al gimi xorc

      Elimina
    3. Hola Júlia gràcies per donar-me aquesta idea de jugar amb el vostre tauró, ja ho fem a la nit quan no hi ha ningú ens ho passem molt bé i jo faig les meves entremeliadures, adéu.
      Pèbili.

      Elimina
  19. ola pebili soc la arantxa ce tagrada i lu cafas son molt divartit i vui nusaltres vulem ce ans anvis mes cozas ce sigin iguals

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Arantxa, estic content que t'agradi tot el que faig i que ho trobis tan divertit,ja ho veus no pararé de donar-vos sorpreses!!!
      Adéu
      Pèbili

      Elimina
    2. arantxa alteu conta era molt bonic.

      Elimina
    3. Hola Arantxa, estic molt content que t'agradi el meu conte i les meves aventures, encara en queden moltes...fins aviat.
      Pèbili.

      Elimina
  20. ola pebili ola meñamo el oscar como teba pebili cemejas sopa i cebebes cocacola ceno bebes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Oscar, la veritat és que menjo de tot però m'agrada molt quan em deixeu un trosset de pastís d'aniversari..jo sóc llaminer.Adéu.
      Pèbili.

      Elimina
    2. hola pebili clase seiama tauros tagra el fulbol i tagra al goquei e anart a la mutanya amb plimos hol.

      Elimina
    3. Hola Oscar et contesto que m'agraden tots els esports i que també m'agrada molt anar a la muntanya com vas fer tu, però el que més m'agrada és fer entremeliadures, fins aviat.
      Pèbili.

      Elimina
  21. ola pebili ja ans cunaxem soc la sandra ens ensañaras mes cos es deon vivias a vans sandra

    ResponElimina
  22. Hola Sandra, sí ja et coneixo, i tant que us explicaré coses d'on vivia abans i de l'estudiant que viu a les golfes...són les aventures que ja aneu seguint del meu conte!!
    Adéu
    Pèbili

    ResponElimina
  23. hola soc l´Alex ens diras mes coses de on vius

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Alex, sí ja us aniré donant més pistes d'on vivia abans i d'on visc ara, fins aviat
      Pèbili.

      Elimina
    2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
  24. hola pebili soc el Marcos enatdabacsasejugatalmebaafica
    jugatalsora catells . Adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marcos m'agrada molt que m'escriguis però recorda de separar les paraules sinó no puc respirar quan llegeixo i em canso molt, estic content que vas jugar molt, fins aviat.
      Pèbili.

      Elimina
  25. hola pebili soc el Kevin tafur
    jo jugu a fubol ngrada beura
    en la clase tacrata el fubol

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Kevin Tafur m'ha agradat molt saber notícies teves i que t'agrada tan jugar a futbol i també anar seguint la meva història amb el meu conte, fins aviat.
      Pèbili.

      Elimina
  26. ola pebili malegru que tingis tantas istrias da les golfes tagrada juja al bascet si o no un dia ens ensenyaras el teu cos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, sí són divertides les mesves històries del conte, però si us plau digues el teu nom quan escriguis un missatge sinó no sé qui ets i no ens podem fer amics, fins aviat.
      Pèbili.

      Elimina
    2. Hola diga'm el teu nom sinó no ens podem fer amics.
      Pèbili.

      Elimina
  27. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  28. grasias par cuntastarma ai que bas supa pebili digam 5 noms de els teus amics chaima.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Chaima ja veus que m'agrada contestar tots els missatges que m'envieu, jo sóc amic de tots els follets,m'agrada molt tenir bons amics,com vosaltres, fins aviat.
      Pèbili.

      Elimina
  29. ola pebili soc el alejandr ets un gisan

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Alejandro, tens raó gairebé sóc tant petit com un pèsol però sóc molt trapella i simpàtic,adéu.
      Pèbili.

      Elimina
  30. ola pebili la primera bagada samva esborra i ets un panet.
    fins dilluns adeu

    ResponElimina
  31. Hola Marina, jo crec que ja som una mica amics,des del meu amagatall veig com treballes i ajudes als companys, i tu veus les brometes que faig i vas llegint amb tots els taurons el meu llibre oi?
    Adéu fins aviat..
    Pèbili.

    ResponElimina